1 - بازاریابی دیجیتال چیست؟
فراآموزش

بازاریابی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال

مدت زمان خواندن مقاله: ۹ دقیقه

در این مقاله قصد داریم چند مورد ار ابزار های بازار یابی در  دیجیتال را معرفی کنیم:

بازاریابی دیجیتال از بازار یابی هایی است که می تواند در معرفی کسب و کسب و کار ها بسیار موثر باشد. مدیران کسب و کار ها این روز ها بیش از پیش به دیجیتال مارکتینگ اهمیت داده و شامل بازاریابی محصولات و خدمات در بستر وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال است. بیشتر کسب و کار ها برای معرفی کسب و کار خودشان به مشتریان نیازمند به تبلیغات هستند که امروزه به کمک این ابزارها می توانید به راحتی و در کم ترین زمان ممکن کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید.


ابزار های بازار یابی دیجیتال مارکتینگ


بازاریابی دیجیتال ابزار

سئو: یهینه سازی موتور های جستجو:

Search engine optimization سئو مخفف عبارت به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. هدف از انجام سئو بر روی سایت ها این که کاربران بتوانند نتایج بیشتری را در گوگل پیدا کنند و یک از مهم ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است.

بازاریابی محتوا چیست؟

نوعی از بازاریابی است که در استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شما بسیار اهمیت دارد هدف کلی تولید محتوا جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبان قبلی شماست برای جذب مخاطب در این استراتژی،باید محتوای ارزشمندی ارایه کرد .

برای داشتن یک بازاریابی محتوای موفق، نیازمند به برنامه ریزی دقیق هستید هنگام تولید محتوا، باید نکات زیر رارعایت کنید :

  • محتوا برای مخاطب چه سودی دارد و  و کدام مشکل او را حل می کند؟
  • محتوا را در  چه فرمتی ذخیره می کنید؟
  • محتوا در کجا نشر می‌شود؟
  • چگونه محتوای خود را با برنامه ریزی و مدیریت منتشر کنیم؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی که یکی ادیگر از انواع بازاریابی دیجیتال است به معنی افزایش ورودی وب سایت از طریق رسانه‌های اجتماعی است.

استراتژی مهم در ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی یکی از استراتژی ها در بازاریابی دیجیتال می باشد با استفاده از این استراتژی می توانید محصولات و خدمات خود رابه وسیله این کانال های ارتباطی ایمیل بفروشید .

متاسفانه بیشتر مدیران دیجیتال مارکتینگ و کارشناسان ایمیل مارکتینگ این تصور را دارند که که شخصی سازی ایمیل یعنی استفاده از نام مخاطب در  ایمیل می تواند موثر باشد در صورتی در این مدت کلاه‌برداران فضای مجازی به قدری از این مدل استفاده کرده اند که متاسفانه دیگر بازاریابی دیجیتال به سبک ایمیلی برای کاربران جذابیتی ندارد . زمانی که کاربران نام خود را در تیتر، یا ابتدای نوشته در بدنه اصلی ایمیل ببینند ممکن است برای اولین بار به آن اعتماد نکنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روش دیگری برای بازاریابی دیجیتال است که از افراد مشهور در حوزه‌های مختلف برای رساندن پیغام برند به بازار استفاده می‌شود. در این روش مدیران کسب و کار به اینفلوئنسرها مبلغی را پرداخت می کنند که محصول یا خدماتشان را به شکل غیرمستقیم تبلیغ کنند. بازاریابی شبکه های اجتماعی به دلیل این که می تواند پیغام اینفلوئنسرها را به جهان معرفی کند اهمیت دارد یا برند، متن مورد نظر خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. نکته‌ای که باید در اینقلوئنسر مارکتینگ به آن توجه کنیم این است که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی تولید محتوا بخشی از اینفلوئنسر مارکتینگ می باشند، اما با یکدیگر مترادف نیستند.

 

 

 

 

نظرات درباره دوره (0)

*
*